Pages

Friday 28 February 2014

Bento No.10

Malam semalam hajat dihati nak buatkan Nurqaseh roti minion...nak repair balik nasi minion yang sangat tak kemas... alih-alih dari minion jadi pulak Agen Perry ( ala cite Phineas and Febs ).

Hasil dari tangan yang kurang sangat nak kreatif ni, maka lahirnya Roti malas ala Agen Perry.

Bahan-bahannya:
Gardinia waffer (potong dua)
Keju (potong dua)
Seaweed
Mayochip ( mayonis dan coklat cip)
carrot
Biskut (apa-apa jenis pun boleh)


Hasilnya...

Sekali aku edit jadi cenggini da...
Si Agent P sedia untuk ke sekolah


Macam muka ketat aje...

Resepi kat bawah ni member baik aku yang suggest tapi aku derhaka sikit sebab tak ikot resepinya, resepi makan pagi ni amat mudah dan tak renah nak membuatnya sebab terlalu senang nak buat.

ROTI Ala Tat Telur :

6 keping Roti gandum ( aku tukar jadi roti butter sebab nak sedap)
3 bijik telur ( dipukul dan campur sikit lada sulah dan serbuk pasti sedap)
3 keping keju

Cara nya :
Susun roti atas dulang cupcake.
Isikan telur
Tutup bahagian atas roti dengan keju.
Bakar suhu 150 selama 8-10 minit.
Siap makan.

OPPSS : esok aku nak cuba tukar filling telur ke filling tepung kastad.

Bak kata opis mate aku, teruknya...waaaaaaaaaa

Siap dipotong...

No comments:

Post a Comment